صفحه اصلی / ایمیل مارکتینگ / سه تکنیک برای افزایش تاثیر نرم افزارهای ایمیل مارکتینگ

سه تکنیک برای افزایش تاثیر نرم افزارهای ایمیل مارکتینگ

روزانه حدود 144 بیلیون ایمیل در جهان ارسال می شود. چگونه شما ایمیل های مربوط به خود را از بقیه جدا می کنید؟

سه تکنیک برای فروش بهتر وجود دارد.

این سه تکنیک عبارتند از

1-ایمیل هایی با موضوعات مبهم و کوتاه بیشتر باز می شوند

زمانی که ایمیلی از نرم افزار ایمیل مارکتینگ ارسال می شود، سر تیترهایی که کلمات کلیدی تری دارند  برای گیرندگان ایمیل ها جذاب ترند. همان طور که می بینید بهینه سازی سر تیترهای ارسالی شما را در رابطه خواندن ایمیل هایتان مطمئن تر می کند. نرم افزار ایمیل مارکتینگ این ویژگی بزرگ را برای  مخاطبین فراهم کرده است تا صاحبان کسب و کارهایی که مشتریانی بالقوه دارند از این طریق بتوانند آن ها را بالفعل کنند. انجام این کار اصلا سخت نیست.

فقط کافی است 3 نکته مهم را به به یاد داشته باشید. موضوعات مبهم،  صمیمانه و کوتاه بنویسید. اگر توجه کرده باشید به طور معمول، شما تمایل بیشتری به باز کردن ایمیل های ارسالی از طرف دوستان و همکاران و خانواده دارید. در واقع این نکات از علم روانشناسی گرفته می شود. در کمپین های ارسالی بعدی موضوعات خود را کوتاه، صمیمانه و مبهم بنویسید تا نرخ باز  شدن ایمیل هایتان بیشتر شود.

 2-ترکیب کردن محتواها با پیشنهادات

بارها اظهار شده که دوره ایمیل مارکتینگ تمام شده اما حقیقت این است که این طور نیست و هرگز این اتفاق نخواهد افتاد.در واقع استفاده از  ایمیل مارکتینگ ارزان ترین راه برای هدف قرار دادن مستقیم  مشتریان است. انجمن بازاریابی مستقیم اعلام کرده است که ایمیل مارکیتینگ در بازگشت سرمایه بسیار موثر است.

تا زمانی که ایمیل وجود دارد، روزهای شکوهمند ایمیل مارکتینگ نیز وجود دارد. با وجود این صحبت ها چگونه استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود را قوی تر کنیم؟ ساده است! کافی است علاوه بر محتواهای اصلی کسب و کار خود، محتواهای ارزش افزوده را به کمپین های ارسالی از نرم افزار ایمیل مارکتینگ خود اضافه کنید.

 اگر تمام ایمیل های شما متمرکز بر فروش باشد مشتریان شما بی حوصله و خسته می شوند و در نهایت لغو اشتراک می کنند. طبق آمار، این عامل به کاهش 25 درصدی مشتریان در سال می انجامد. باید در نظر داشت که در هر صورت حفظ مشتریان فعلی از به دست آوردن مشتریان جدید کم هزینه تر است. برای پایین آوردن نرخ ریزش و حفظ مشتریان فعلی لازم است تا آن ها را علاقه مند نگه داریم. اما چگونه؟ استفاده از محتواهای رایگان آموزشی، خبری و اطلاع رسانی می تواند بسیار موثر باشد. در این جا به چند مدل از آن ها اشاره می کنیم

-ارسال مقالات و خبرنامه در حوزه های مختلف

-برای جلب اعتماد مشتریان آموزش و اطلاع رسانی را بر فروش اولویت دهید.

-ترکیب محتوای فروش خود و محتواهای آموزشی.

 برای مثال اگر یک شرکت آرایشی بهداشتی هستید می توانید با آموزش هایی در مورد سلامتی پوست محصولات خود را معرفی کنید.

 3-تست همه چیز

وقتی ایمیلی برای شما ارسال می شود باید توانایی بررسی دقیق آن را داشته باشید. بر اساس این یافته ها می توانید کمپین های بعدی خود را ارتقا دهید. راحت ترین تست این است که چند نوع ایمیل با تنوع مختلف را برای مشترکین خود ارسال کنید و بازخورد هریک را جداگانه ثبت و مقایسه کنید.

سه مورد از مهم ترین موارد در  ایمیل مارکتینگ عبارتند از

موضوع ایمیل : همان طور که در بالا هم اشاره شد موضوع ایمیل خیلی مهم است. سر تیترها دریچه های ورود به ایمیل شما هستند. اگر آن ها بهینه سازی نشوند، هیچ کس ایمیل های شما را باز نمی کند. تغییرات متنوع کلمات از جمله بزرگ و کوچک نویسی، طول کلمات و حتی استفاده از شکلک ها را تست کنید.

طراحی : طراحی ایمیل ها بسیار مهم است. استفاده مناسب از رنگ ها و تایپوگرافی ها می تواند تاثیر گذاری  کمپین شما را بالا ببرد و نهایتا منجر به فروش بیشتر شما شود. فقط این نکته را فراموش نکنید که ممکن است طرحی که شما از آن رضایت دارید برای مشترکین شما جذاب نباشد و شما با تست رنگ، دکمه ها، تایپوگرافی و گرافیک های مختلف می توانید به نتیجه مطلوبی برسید.

توجه به زمان ها و روزهای ارسال

تحقیقات نشان می دهد ایمیل هایی که در پایان هفته ارسال می شود از ایمیل هایی که در طول هفته ارسال می شود بیشتر دیده می شود. هم چنین بهترین تایم ارسال از  8 عصر تا نیمه های شب ذکر شده است زیرا معمولا مردم روزها مشغول کار هستند. اگرچه هر صنعتی متفاوت است و شما می توانید با تست های متعدد نتایج موردنظر را به دست آورید. با توجه این نکات در نهایت موفق خواهید شد تا بهترین روش را برای ارسال از نرم افزار ایمیل مارکتینگ پیدا کنید

منبع :emailmarketinglite.com

این مطالب را نیز ببینید!

[اینفوگرافی]: 10 گام برای طراحی ایمیل

[اینفوگرافی]: 10 گام برای طراحی ایمیل

 اگر تصمیم دارید که یک کمپین ایمیل مارکتینگ را راه‌اندازی کنید؛ بهتر است که 10 موضوع مهم …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *