صفحه اصلی / ایمیل مارکتینگ / ۸ روش طراحی لندینگ پیج خوب

۸ روش طراحی لندینگ پیج خوب

Landing page ها معمولا تاثیرگذارترین روش گرفتن مشتری برای محصول هستند، در مقایسه با یک وبسایت سنتی ( با چندین tab و در عمق محتوا) ، لندینگ پیج معمولا تک صفحه ای است که مشخصا برای مشتریان بالقوه ساخته شده که به آن فرود بیایند و تبدیل به مشتری شوند. برای رسیدن به این، در این صفحه ها از cta   استفاده می کنند یا دکمه فراخوان که بینندگان را تشویق می کند تا حرکت سریعی انجام دهند مثل دانلود کردن یک اپلیکیشن، ارسال یک ایمیل یا خرید یک اشتراک و…

طراحی مناسب و حرفه ای صفحه فرود میتواند تحولی در تلاش های آنلاین مارکتینگ شما ایجاد کند.

چند مورد از نمونه های عالی لندینگ پیج ها را می توانید در اینجا ببینید.

Blacktie از فصاهای سفید بهره گرفته است

Blacktie
Remembrance مخاطب را مستقیم به هدف خود رسانده

Remembrance
Caterpillar لندینگ را BOLD  و قابل تشخیص نگه داشته است.

Caterpillar

LeadPages راهنمایی می کند که کجا کلیک شود

LeadPages

Totulo چشم را هدایت میکند

Totulo

Doobiebox  معتقد است: باید cta پیدا کرد ، مهم نیست چقدر زمان خواهد برد

Doobiebox
Rocket Marketing توصیفات خود را تصویرسازی کرده است

Rocket Marketing

Simple Loose Leaf لندینگ ساده و بدون پیچیدگی طراحی کرده است

Simple Loose Leaf

 

منبع : مجله اینترنتی کلیک مگ

درباره محمدرضا واعظی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *